Κακά τα ψέματα μετά τα πρώτα -άντα (άτιμε  χρόνε) η κρέμα νύχτας είναι απαραίτητη!  Κατά τη διάρκεια της νύχτας η επιδερμίδα αναπλάθεται με τρελούς ρυθμούς και ενισχύεται η παραγωγή κολλαγόνου!!! Μια κρέμα νύχτας λοιπόν προσφέρει την θρέψη που χρειάζεται το δέρμα μας.

Αφού οι πρώτες γραμμές (μια-δυο στο μέτωπο) μου "χτύπησαν την πόρτα" και το πρόσωπό  μου το πρωί δε βλεπόταν με τίποτα(: Aποφάσισα να πάρω μια κρέμα νύχτας για να προλάβω ότι δεν θα μαζεύεται μετά ούτε με όλους τους Φουστάνους παρέα. 

Εδώ και λίγο καιρό χρησιμοποιώ την Night Force A+E από Frezyderm. Και απ΄το όνομα και μόνο λες εδώ είμαστε! 


Είναι αντιγηραντική κρέμα νύχτας για πρόσωπο και λαιμό για όλες τις ηλικίες. Δερματολογικά ελεγμένη. Περιέχει ρετινόλη - αγαπημένη - αφού βοηθά στην απομάκρυνση των ρυτίδων και βιταμίνη Ε που επιβραδύνει τα σημάδια της φθοράς του χρόνου. Όλα αυτά μαζί δεν μπορεί  να  μην το κάνουν το θαύμα ... 


Η υφή της είναι πλούσια αλλά όχι λιπαρή και απορροφάται σχετικά γρήγορα από την επιδερμίδα. Το άρωμα της είναι λίγο περίεργο,  όχι έντονο αλλά κάνει λίγο φαρμακείο. 









Μετά από αρκετό καιρό χρήσης έχει βοηθήσει το δέρμα μου αρκετά. Καταρχήν δεν είναι πια θαμπό και κουρασμένο. Πραγματικά η επιδερμίδα μου δείχνει πιο νεανική και φωτεινή. Έχει βελτιώσει κατά πολύ την υφή του δέρματος μου. Πάνε τα πρωινά που πάθαινε φρίκες στον καθρέφτη! Θα την ήθελα λίγο παραπάνω ενυδατική - έχω πολύ ξηρή επιδερμίδα - τώρα σε  πιο μεικτές επιδερμίδες ίσως να είναι super.

Τώρα όσον αφορά τις ρυτιδούλες μου στη θέση τους είναι αλλά δεν είναι τόοοσο έντονες όπως πριν. 


Η τιμή της κυμαίνεται από 26 έως 18.35 ευρώ περίπου. Εγώ την αγόρασα από το e-pharm.gr 

Χρησιμοποιείται κρέμα νύχτας? Έχετε δοκιμάσει την συγκεκριμένη?

xxx





One Response so far.

  1. Soula says:

    Εγω πήρα πρόσφατα αυτήν http://www.ofarmakopoiosmou.gr/gr/el/products/apivita-wine-elixir-seira-antigiransis-antirytidiki-sysfigktiki-krema-nyxtas . Ουσιαστικά μου τη σύστησαν , την έχετε χρησιμοποιήσει . Ευχαριστώ

Leave a Reply