Γεια σας beauties!!! Τι κάνετε?

Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για τη μάχη που δίνω και εγώ ενάντια στη κυτταρίτιδα! 
OK, δεν έχω τεράστιο πρόβλημα αλλά από την εγκυμοσύνη μου και μετά σα να έχω κάνει λίγο στην οπίσθια περιοχή και αποφάσισα να πάρω δραστικά μέτρα! Των φρονίμων τα παιδιά και τα συναφή ...

Εδώ και αρκετό καιρό χρησιμοποιώ την απολεπιστική κρέμα ντους και την κρέμα μασάζ κατά της κυτταρίτιδας της Bioten. 



Σύμφωνα με την εταιρεία η απολεπιστική κρέμα απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και βοηθά στην βελτίωση της μικροκυκλοφορίας, προετοιμάζοντας το δέρμα για να ένα αντι-κυτταριτιδικό μασάζ. Τα θρυμματισμένα κουκούτσια (!) ελιάς προσφέρουν φυσική απολέπιση, η οποία βοηθά το δέρμα να γίνει πιο λαμπερό και λείο. Το Guarana, το οποίο περιέχει 2-3 φορές περισσότερη καφεΐνη από τον καφέ ή το τσάι, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και εξαλείφει τις τοξίνες από τους ιστούς. Περιέχει επίσης Βιταμίνη Ε η οποία χάρη στις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες προστατεύει αποτελεσματικά τη φυσική ισορροπία του δέρματος.



Την χρησιμοποιώ δυο με τρεις φορές την εβδομάδα και κάνω μασάζ σ΄όλο το σώμα, δείχνω μεγαλύτερο ζήλο στις περιοχές με κυτταρίτιδα και ξηρότητα. 
Είναι ένα ήπιο απολεπιστικό προϊόν, δεν γδέρνει την επιδερμίδα και το δέρμα μου μετά είναι πολύ μαλακό. 
Ειλικρινά, καιρό είχα να δοκιμάσω τόοοοσο απαλό peeling για το σώμα! Η επιδερμίδα μου πραγματικά το λάτρεψε!!!

Τώρα θα σας μιλήσω για την κρέμα μασάζ.
Παρότι είχα διαβάσει, ακούσει πολλά θετικά σχόλια για την συγκεκριμένη κρέμα για μένα ήταν μια απογοήτευση. 




Περιέχει Guarana το οποίο αποσυμφορεί τις τοξίνες από τους ιστούς, Θαλάσσια Φύκια τα οποία ενεργούν πάνω στο λιπώδη ιστό και μειώνουν την όψη φλοιού πορτοκαλιού και Μαύρο Πιπέρι το οποίο χάρη στις θερμαντικές του ιδιότητες ενεργοποιεί τη μικροκυκλοφορία.
Η κρέμα αυτή, σύμφωνα με την εταιρεία, έχει δημιουργηθεί ειδικά για μασάζ, έχοντας θερμαντική δράση που συναντάται σε προϊόντα ινστιτούτων αισθητικής.

Καλά, αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι όπου την απλώσεις - αν τα καταφέρεις - προκαλεί έντονη κοκκινίλα και κάψιμο (όχι τίποτα φοβερό, τουλάχιστον στο δέρμα μου) όλα τ' άλλα είναι θαλάσσια φύκια με μεταξωτές κορδέλες!



Η υφή της είναι παχύρρευστη και είναι άθλος αν καταφέρεις και την απλώσεις στα σημεία που θέλεις!  
Επίσης, δεν είδα καμία διαφορά όσο καιρό την χρησιμοποιώ. 
Δεν περίμενα και θαύματα αλλά δεν προσφέρει ούτε λίγη τόνωση στα σημεία που έχω πρόβλημα!
Το μόνο θετικό είναι το πιπεράτο άρωμα της!!! 

Η μάχη πάντως συνεχίζεται ... 
Μέχρι το καλοκαίρι δεν θα έχει μείνει κυτταρίτιδα ούτε για δείγμα :-)

P.S. Τα προϊόντα που αναφέρω είναι αγορασμένα με τα ευρουλάκια μου!!! 

Kisses
xxx













19 Responses so far.

  1. Unknown says:

    malistaaa! endiaferon.

    http://missmadden923.blogspot.gr/

  2. Unknown says:

    χαίρομαι που το βρήκες ενδιαφέρον!
    Πολλά φιλιά!

  3. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει περίπτωση να δεις αποτελέσματα με κρέμες αλλά αυτή είναι η δικιά μου άποψη.
    Γυμναστική, ειδική διατροφή ή μικροεπεμβάσεις.

  4. Unknown says:

    Αχ, το ξέρω αλλά δεν μπορώ να κάνω γυμναστική με τίποτα!!! Δεν μπορώ καθόλου τα γυμναστήρια ... βαριέμαι μέχρι θανάτου!
    Δεν έχω ακόμα τουλάχιστον μεγάλο πρόβλημα για να κάνω κάποια επέμβαση. Άσε που τρέμω και μόνο στην ιδέα του χειρουργείου!
    xxx

  5. Unknown says:

    Αχ τελικα δεν θα σωθουμε με τις κρεμες!!! εχω δοκιμασει και εγω απειρες τετοιες κρεμες αλλα τιποτα!!!!!!
    Και την γυμναστικη την ΒΑΡΙΕΜΕ!!!!
    Kαλη συνεχεια στην προσπαθεια !!
    www.trelokoritsa.gr

  6. Είσαι Θεά, την έβλεπα προχτές και σκεφτόμουν να την αγοράσω. Κορίτσια, εαν δεν σταματήσουμε το φαγητό και εαν δεν τρελλαθούμε στη γυμναστική η κυτταρίτιδα αντίο δε λέει με τίποτε....
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

  7. Unknown says:

    Φαγητό δεν μπορώ να κόψω, γυμναστική δεν μπορώ να κάνω αλλά θα ψάξω παντού και θα βρω την κρέμα που εξαφανίζει την κυτταρίτιδα!
    Promise!!!
    Lots of kisses!!!

  8. Unknown says:

    einai endiaferwn post kai h8ela na tis dokimasw
    euxaristoume koritsaki thn apolepistiki me epises xiixixi
    http://tonaki-tonaki.blogspot.gr/

  9. Unknown says:

    Η απολεπιστική μ΄αρέσει πολύ.
    To gel θέλω να δοκιμάσω τώρα μήπως και είναι λίγο καλύτερο από την κρέμα!
    Kisses!
    xxx

  10. Demi Mist says:

    Δεν έχω δοκιμάσει τα συγκεκριμένα, αλλά μετά τη γέννα κι εγώ χρησιμοποιώ κάποιες κρέμες.
    Άντε, καλά αποτελέσματα να έχουμε!
    Φιλάκια!!!!

  11. Unknown says:

    Έχεις δει κανένα αποτέλεσμα?
    Τώρα σκέφτομαι να πάρω μια της Vichy!
    xxx

  12. Demi Mist says:

    Δεν είχα τόσο θέμα με κυαρίτιδα, πιο πολύ με ραγάδες.
    Σίγουρα είναι καλύτερα, αλλά δεν έχουν φύγει εντελώς. Δεν ξέρω αν βοήθησαν οι κρέμες ή θα έφτιαχναν έτσι κι αλλιώς.

  13. Unknown says:

    Ραγάδες δεν έκανα αλλά λίγη όψη φλοιού πορτοκαλιού έκανα (:

  14. Thanks for the follow! You have a lovely blog! I followed you back :)

  15. Εγώ έχω δοκιμάσει το gel και μου άρεσε περισσότερο.. Αν θέλεις ρίξτο μια ματιά ;)

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

  16. Unknown says:

    Ναι, θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!!! Ας ελπίσω ότι αυτό θα κάνει κάτι!

  17. Unknown says:

    here in romania we have exactly this recipient with another brand on it ...

Leave a Reply