Τον τελευταίο καιρό όποτε ξεφυλλίζω ή διαβάζω στο Internet κάποιο περιοδικό τσουπ βλέπω και ένα άρθρο ή μια διαφήμιση για κολλαγόνο.

Μάλλον λέω το σύμπαν μου στέλνει μηνύματα μπας και ξυπνήσω και τ' αγοράσω και δω και εγώ την υγειά μου! 

Τι είναι όμως το κολλαγόνο?

Λοιπόν το κολλαγόνο είναι μια αδιάλυτη πρωτεΐνη και είναι το κύριο συστατικό του συνδετικού ιστού του οργανισμού. Συνδέει άλλους σωματικούς ιστούς, όπως το δέρμα, τα κόκκαλα, τον χόνδρο, τους μυς και τους τένοντες. 
Από την ηλικία των 25 αρχίζουν τα επίπεδα κολλαγόνου στο σώμα μας και μειώνονται (ανήκω στο target group )!
Μειώνονται τα επίπεδα του κολλαγόνου, αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτες ρυτίδες και δείχνουμε κουρασμένες.
Τι κάνουμε λοιπόν? Αρχίζουμε και αγοράζουμε κρέμες και serums και εγώ δεν ξέρω τι μπας σώσουμε τίποτα. 
Αλλά το κολλαγόνο μπορούμε να το προσλάβουμε μόνο μέσω των συμπληρωμάτων διατροφής. 

Μετά από σχετική έρευνα κατέληξα στο Pro-active liquid collagen. 


Σύμφωνα με την εταιρεία είναι απόλυτα φυσικό προϊόν και τα αποτελέσματα είναι άμεσα ορατά! Είναι υψηλής ποιότητας υδρολυμένου κολλαγόνου, απαραίτητο τόσο στις γυναίκες όσο και στους άντρες.    
Βελτιώνει την υφή και την εμφάνιση του δέρματος και της επιδερμίδας, κυρίως σε γυναίκες με ξηρό δέρμα (πάλι ανήκω στο target group, τυχαίο?) Δυναμώνει τα νύχια και τα μαλλιά και τους δίνει λάμψη. Επίσης, βοηθά στον έλεγχο του σωματικού βάρους, στην μείωση της κυτταρίτιδας και φυσικά βοηθά στην αντιγήρανση! Τέλος, βοηθά στην υγεία και τη σωστή λειτουργία των ούλων, των οστών, των αιμοφόρων αγγείων και των αρθρώσεων. 

Το Pro-active Liquid Collagen είναι άμεσα απορροφήσιμο από τον οργανισμό χωρίς καμία παρενέργεια. Η υγρή, πόσιμη μορφή του είναι εύπεπτη και με ταχεία απορρόφηση. 
Περιέχει εκτός φυσικά από υδρολυμένο κολλαγόνο, βιταμίνη Β1, Β2, Β5, Β6 και μαγνήσιο.
20 ml ημερησίως, καλύτερα μια με μισή ώρα πριν τον ύπνο. Σκέτο ή μπορείτε να το αραιώσετε με νερό ή χυμό. Δεν συνιστάται η χρήση του κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης ή θηλασμού.
Μπορείτε να το βρείτε σε δυο γεύσεις, φράουλα ή λεμόνι.


  
To Pro-active έχει εγκριθεί από τον Ελληνικό Οργανισμό Φαρμάκων (ΕΟΦ), την Αμερικάνικη Υπηρεσία Τροφίμων και φαρμάκων (F.D.A) και το Υπουργείο Υγείας της Αγγλίας (Ministry of Health of England).

Μετά από όλα αυτά τα δελεαστικά αποφάσισα να το αγοράσω!
Το αγόρασα από online φαρμακείο 42.50 ευρώ.

Προτίμησα την γεύση φράουλα. 
Επειδή δεν θέλω να χάσω βάρος το πίνω το πρωί. 
Έχει περάσει μόνο μια βδομάδα και δεν μπορώ ακόμα να σας πω αν έχω δει κάποια διαφορά.

Το γνωρίζετε το συγκεκριμένο προϊόν? 
Το έχετε δοκιμάσει?
Ποια είναι η γνώμη σας?




P.S. Το προϊόν είναι αγορασμένο με δικά μου χρήματα.

Kisses
xxx















13 Responses so far.

  1. kathy says:

    Το είχα δοκιμάσει για περίπου 2 μήνες. Έχω να πω ότι παρατήρησα μια κάποια βελτίωση στα μαλλιά όσον αφορά την τριχόπτωση, καθώς αυτή μειώθηκε σημαντικά. Η πιο βασική αλλαγή όμως που παρατήρησα ήταν στο δέρμα μου κι αυτό μου το έλεγαν όλοι. Επειδή έχω αρκετά λιπαρό δέρμα με τάσεις ακμής, παρατήρησα ότι καθάρισα αρκετά και δεν εμφάνιζα σπυράκια πλέον, παρά μόνο πολύ σπάνια. Να σημειώσω ότι είμαι 37 ετών και το γεγονός ότι εμφάνιζα περιστασιακή ακμή σε αυτή την ηλικία με είχε κουράσει και παρότι είχα χρησιμοποιήσει αρκετές φαρμακευτικές αγωγές δεν είχα δει βελτίωση. Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου για το ότι με βοήθησε το κολλαγόνο, αλλά εγώ την αλλαγή την παρατήρησα μετά από 2 εβδομάδες που το έπαιρνα. Δυστυχώς, είναι λίγο ακριβό και το σταμάτησα για λίγο καιρό, όμως σκέφτομαι να το ξαναρχίσω σύντομα

  2. Unknown says:

    Έχω διαβάσει ότι στα δέρματα με ακμή έχει πολύ καλά αποτελέσματα!
    Πιο πολύ το πήρα γιατί είδα ότι τα νύχια μου είχαν αρχίσει να σπάνε πολύ εύκολα ενώ πάντα ήταν πολύ σκληρά. Μια μικρή διαφορά έχω δει πάντως στα νύχια. Σα να επανέρχονται ... Έχω διάφορα θέματα και με ένα σπόνδυλο (:
    Έχεις απόλυτο δίκιο,είναι ακριβό και το σκεφτόμουνα καιρό πριν το πάρω! Αναμένω τα αποτελέσματα.

  3. Κι εγώ ανήκω στο target group.
    Να ανησυχώ;
    chic-aholics.blogspot.com

  4. Unknown says:

    Όχι μωρέ!!!
    Στο πιο ωραίο target group ανήκουμε!!! :D
    Kisses!!!

  5. Unknown says:

    εγώ σε 4 χρονάκια θα το δοκιμάσω,χιχι :P

  6. ADesign says:

    Following back sweetie, via GFC and Bloglovin #65
    Stay in touch :)

  7. Unknown says:

    Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine
    And if you want we can follow each other here and on bloglovin or GFC?
    Let me know!
    xoxo

  8. Δεν το ξέρω το προιόν, διάβασα το post, διάβασα και αυτά που έγραψε η Kathy. Δελεαστικά όλα αυτά, το σκέφτομαι κι εγώ να το δοκιμάσω.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

  9. Ανώνυμος says:

    Είμαι σε μικρή ηλικία και δεν ξέρω αν κάνει να το πάρω. Συγκεκριμένα 14. Αν και έχω μεγάλυ ανάπτυξη, είμαι 1,74 όμως και με πρόβλημα βάρους. κοντελυω στα 70 κιλά:/
    Μηπως ξέρετε αν κάνει να το πάρω αυτό το προιον;

  10. Ανώνυμος says:

    Οταν σταματησες να το χρησιμοποιεις η ακμη σου εμφανιστηκε ξανα;

Leave a Reply