Γεια σας κορίτσια!!! Τι κάνετε? 

Έφτασε η άνοιξη και όλοι χρειαζόμαστε μια ανανέωση αλλά δεν θέλουμε να μας κοστίσει και μια περιουσία!

Γι' αυτό σας έχω super νέα!!! 



Ο όμιλος NotosCom οργανώνει Pre-Easter Bazaar καλλυντικών!!! 
Μέχρι και -70% σε Bulgari, Clarins, Givenchy, Guerlain, Tierry Mugler, Moschino, Vercase, Fendi, Max Factor, Juicy Couture, Loris Azzaro κτλ.

Από το Σάββατο 30/03/2013- Πέμπτη 04/04/2013 στον 1ο όροφο του Notos Outlet στην οδό Μενεξέδων 6, Κάτω Κηφισιά (τηλ. επικοινωνίας 2111887341) μπορούμε να αγοράσουμε τα αγαπημένα μας καλλυντικά σε απίθανες τιμές!

Ώρες λειτουργίας:
Δευτέρα - Πέμπτη: 11.00-19.00
Σάββατο-Κυριακή : 10.00-18.00

Σίγουρα θα περάσω μια βόλτα!!!!


Hondos Center
 -25% σε επώνυμες μάρκες καλλυντικών!!! 


Επίσης -25% στα Galerie de Beaute
και ...



τα Sephora για λίγες μέρες έχουν -25% σε επώνυμα προϊόντα, εξαιρούνται τα brands Chanel, Miyake, Hermes, Rodriguez τα οποία είναι -10%. 

Ήδη έχω φτιάξει την λίστα μου!!! 

Kisses
xxx












5 Responses so far.

  1. Αχ μα σε τι πειρασμούς μας βάζουν?!! Καλά ψώνια κοπέλα μου!!

  2. Unknown says:

    Σ' ευχαριστώ!
    Δεν μπορώ να αποφασίσω τι θέλω!
    Έχω τόοοοσα στο μυαλό μου και τα σκ@#οευρώ δεν μου φτάνουνε!
    Πολλά φιλιά!!!!

  3. Demi Mist says:

    Σ'ευχαριστούμε για την ενημέρωση!
    Φιλάκια!

  4. Unknown says:

    πολύ χρήσιμη η ανάρτηση σου ;) κ πολύ όμορφο το blog σου :)
    την καλησπέρα μας Demi!!

  5. Unknown says:

    Καλησπέρα κορίτσια!!!
    Ευχαριστώ πολύ!!!
    Πολλά φιλιά Demi!!!
    xxx

Leave a Reply