Μια ανανέωση την χρειαζόμουν μη σας πω και δυο έτσι για να πάρω λίγο τα πάνω μου. Μην σας κουράζω όμως με τα  ψυχολογικά μου ups and downs και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα. Πήρα μια φίλη μου και πήγαμε Hondo. Υπάρχει καλύτερη ψυχοθεραπεία? :)

Αγόρασα ένα fond de teint από Clarins το Lisse Minute Instant Smooth. Μ' άρεσε πολύ το άρωμα του και μου φάνηκε απίστευτα απαλό πάνω στο δέρμα μου. 


Πήρα την απόχρωση 1.5 cafe lacte-tender beige την οποία είχα δοκιμάσει σ΄ένα δείγμα και παρόλο που μου είχε φανεί  σκούρα - είμαι απίστευτα άσπρη- είχε "στρώσει" μια χαρά. Επίσης είναι σε βαζάκι ενώ με το 
Perfect Touch του

 Yves Saint Laurent που χρησιμοποιούσα δεν μπορούσα να καταλάβω ποτέ πότε τελειώνει.
     


Σειρά είχε η αναζωογόνηση του σώματος. Αγόρασα το γαλάκτωμα σώματος της Apivita για αίσθηση  φρεσκάδας με σύκο και αλόη. Είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν το γαλάκτωμα με πορτοκάλι και τζίντζερ αλλά δεν είχα ενθουσιαστεί από το άρωμα. Ελπίζω το συγκεκριμένο να μην με απογοητεύσει...




 Και τέλος από Bioten τη Cellufight μήπως και χάσω κάτι ποντάκια που περισσεύουν αριστερά και δεξιά :) Μη τρέχω Μάη μήνα να μαζέψω τα ασυμμάζευτα!


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά??? 
Αυτά από μένα και πολλά φιλιά!!!
P.S. Και για τα τρία θα ακολουθήσουν αναλυτικότατα reviews:)




10 Responses so far.

  1. Argyrousa says:

    Το Make up είναι πολύ καλό για κανονικά/ξηρά δέρματα!
    Καλή αρχή στο blogging!!! =)
    xx

  2. Έχω δοκιμάσει μόνο της Bioten το Cellufight! Πολύ καλό! Έχω ανεβάσει review post με τα αγαπημένα μου προίόντα bioten! Είμαι η νέα σου αναγνώστρια! Καλή αρχή και θα τα λέμε!

  3. Unknown says:

    Το δοκίμασα χτες και μου φάνηκε πολύ καλό. Όντως για δέρματα ξηρά σαν το δικό μου είναι πολύ καλό!
    Ευχαριστώ πολύ!!!!

  4. Unknown says:

    Πάω να διαβάσω το review!!!! Γενικά έχω ακούσει καλά σχόλια για bioten.
    Θα τα λέμε πολύ συχνά!!!
    Φιλιά!!!!

  5. Το Cellufight της Bioten θα το χαρείς αλλά και θα καείς...χιχιχι καλωσηρθες στη bloggosfera. :)

  6. Unknown says:

    Ότι καίει καίει αλλά υποφερτά ... σαν της Apivita τον ορό με το κόκκινο πιπέρι καμία σχέση ... εκεί να δεις κάψιμο!!!
    Είναι ωραία η blogsfera :)

  7. Την Apivita τη λατρευω, απιστευτο αρωμα.. γενικα ο,τι εχει συκο ειναι αδυναμια μου!
    Το make up φαινεται πολυ καλο, θα το εχω σιγουρα υποψη μου οταν χρειαστει να αγορασω ξανα.

    Ειμαι και η νεα σου follower, keep blogging ;-)

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

  8. Unknown says:

    Η κρέμα έχει πολύ ωραίο άρωμα και το make up μ΄αρέσει αρκετά μέχρι τώρα:
    Φιλιά!!!!

  9. H cellufight κάνει τίποτα?? Σκεφτόμουν να την πάρω αν και φοβάμαι πως δεν κάνουν και πολλή δουλειά αυτές οι κρέμες..
    ΥΓ: Έχω giveaway στο blog μου, πέρνα αν θέλεις για συμμετοχούλα!!
    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

  10. Unknown says:

    Μέχρι τώρα δεν έχω καμία διαφορά αλλά μέσα σε 15 μέρες δεν περιμένω θαύματα αλλά δεν μου πολυαρέσει η υφή της. Από τις σχετικά φθηνές πιστεύω ότι είναι η καλύτερη!
    Πολλά φιλιά!!!!

Leave a Reply