Το Σάββατο αποφασίσαμε να πάμε για καφεδάκι μόνο γυναίκες. Το ένα έφερε το άλλο και κατέληξα πάλι με δυο τσάντες καλλυντικά! 

Το Sephora είχε 25% έκπτωση στα επώνυμα καλλυντικά και επειδή μου τελείωνε η κρέμα ημέρας αγόρασα από Shiseido την Skincare Day Moisture Protection Enriched. Είναι ενυδατική κρέμα με SPF 15. Η αισθητικός μου είπε ότι προλαμβάνει και τις λεπτές γραμμές γιατί μετά τα πρώτα  -άντα ένα άγχος με τον χρόνο το ΄χεις!



 Μου έδωσε ένα δείγμα κρέμα νύχτας την Benefiance Nutriperfect, δυο δειγματάκια με κρέμα ματιών την Bio-Performance, δυο serum ματιών - πάλι δείγματα - Benefiance Nutriperfect eye serum και τέλος δυο δείγματα foundation το Perfect refining! 


Ήθελα και μια κρέμα χεριών γιατί τα χέρια μου τον χειμώνα βασανίζονται :( Αγόρασα από τη Fresh Line το body butter που είναι όχι μόνο για χέρια αλλά για όλο το σώμα και είναι για επιδερμίδες τόοοοοσο ξηρές όσο η δική μου. Η πωλήτρια μου έδωσε και δυο δειγματάκια, μια κρέμα ημέρας για πολύ ξηρές επιδερμίδες την Athena και μια κρέμα λεπτής υφής για ευαίσθητη επιδερμίδα την Artemis. Από Fresh Line δεν έχω αγοράσει ποτέ. Είναι η πρώτη 
φορά αλλά όλα μύριζαν τέεεεεελεια!!!!




Τέλος πέρασα μια βόλτα και από τη Mac :) Πήρα τη Satin Taupe που μου είχε τελειώσει. Ήθελα να αγοράσω και την Patina αλλά έδειξα αυτοσυγκράτηση!!! Μου έχει μείνει λίγη - σε κομματάκια - κλαψ κλαψ αλλά λέω STOP!
 Γι΄αυτό τον μήνα δεν ψωνίζω τίποτα άλλο γιατί μας βλέπω στο τέλος να τρώμε κάνα foundation :-) 

P.S. Για όλα θα ακολουθήσουν αναλυτικότατα reviews!!!
Πολλά φιλιά beauties!!!!

10 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Πολυ ομορφο ποστ!! Τρελαινομαι για hauls!!

  2. Unknown says:

    Και εγώ λατρεύω hauls!!!!
    Φιλιά!!!

  3. To body butter απο την fresh line πρέπει να είναι υπέροχο έχω ακούσει πάρα πολλά καλά λόγια γι'αυτήν την εταιρεία αλλά δεν έχω δικιμάσει ακόμα κάτι.Καλή αρχή στο blog σου.Αν θες http://nailsartgr.blogspot.gr/

  4. Unknown says:

    Πολύ όμορφο post, την skincare θα την κατευχαρηστηθείς! Την χρησιμοποιούσα πέρσι και είχα μείνει πολύ ικανοποιημένη... Έχεις βραβειάκι, αν θες πέρνα μία βόλτα από το σπιτάκι μου να το παραλάβεις: http://ginaikologies.blogspot.gr/2012/11/and-oscar-goes-to.html#more

  5. Unknown says:

    Είναι φοβερό!!! Έχει μεταμορφώσει τα χέρια μου, πράγμα που το θεωρούσα ακατόρθωτο!!!
    Πολλά φιλιά!!!

  6. Unknown says:

    Έχω τρελαθεί από την χαρά μου!!!!!!!!!!! Βραβειάκι???? Wooooowwww!!!! Σ΄ευχαριστώ ποοοοοοοολύ!!!!!!!!!!

  7. Ανώνυμος says:

    Θα σου πρότεινα αντί για την Patina, όταν με το καλό έρθει η ώρα να την αντικαταστήσεις με την Burberry Pale Barley :)

    Μ.

  8. Unknown says:

    Πρέπει τότε να περάσω οπωσδήποτε μια βόλτα από Burberry! :)
    xxx

Leave a Reply