Πριν από ένα μήνα περίπου κέρδισα στο διαγωνισμό της missbloom.gr την BB cream των Body Shop!!! Ήταν και στη σωστή απόχρωση για το δέρμα μου! Τέλεια!

Μετά από αρκετή χρήση έχω να πω τα καλύτερα για την συγκεκριμένη κρέμα! Είναι ακριβώς όπως την περιγράφουν στα Body Shop. Ένα All-in-One προϊόν που λειτουργεί σαν foundation και κρέμα ενυδάτωσης ταυτόχρονα. 

Όταν έβγαλα λίγο την πρώτη φορά για να τη δω μου έκανε τρομερή εντύπωση που ήταν άσπρη! Όμως καθώς την δούλευα προσαρμόστηκε 100% στην απόχρωση της επιδερμίδας μου. Αυτό συμβαίνει γιατί περιέχει μικροκάψουλες χρωστικών που όταν έρχονται σε επαφή με το δέρμα απελευθερώνουν το χρώμα που περιέχουν. Έτσι απλώνεται τέλεια και γίνεται ουσιαστικά ένα με την επιδερμίδα.






              




               













Με την All-in-One κατάφερα να κερδίσω λίγο extra ύπνο το πρωί! Χρησιμοποιώ μόνο αυτή γιατί δεν μπορώ το βαρύ make-up και πόσο μάλλον πρωί-πρωί. Μου προσφέρει ένα φυσικό και λαμπερό look που μένει για αρκετές ώρες και φοβερή ενυδάτωση. Νιώθω το δέρμα μου να αναπνέει καθώς η σύστασή της είναι αρκετά ελαφριά και δεν φράζει τους πόρους.

Τώρα τα μειονεκτήματά της! Σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει η μυρωδιά της που στην αρχή είναι λίγο έντονη (λουλουδάτη) αλλά σιγά σιγά φεύγει. Δεν έχει SPF που και αυτό το ξεπερνάμε αφού μπορούμε να βάλουμε πρώτα την αντηλιακή μας. Τέλος οι πιο λιπαρές επιδερμίδες ίσως να χρειαστούν και λίγο πούδρα γιατί μπορεί να γυαλίζουν, ιδιαίτερα στην T-zone.

Προσωπικά την λάτρεψα! Με έχει βολέψει απίστευτα και μ΄αρέσει που δείχνει τόοοοοοσο λαμπερό το δέρμα μου!!! Η τιμή της αν δεν κάνω λάθος είναι στα 14 ευρώ τα 25ml. Μόλις μου τελειώσει εννοείται ότι θα την αγοράσω :-)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

2 Responses so far.

  1. Unknown says:

    euxaristwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    pou sou arese kai esena !!! xoxoxox

  2. Unknown says:

    Στο δέρμα μου έκατσε καλά ... ίσως που είμαι αρκετά ξηρή.
    Χαίρομαι που άρεσε και σε σένα!
    Πολλά φιλιά!!!
    xxx

Leave a Reply